Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi prirode i društva
Aktivno učenje i korištenje strategija, metoda i postupaka koji ga potiču, temelj su suvremene nastave. Prema prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Priroda i društvo (2016), znanja, vještine i stavovi stečeni u ovome predmetu trebali bi učeniku omogućiti razumijevanje i snalaženje u...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001079290 |
---|---|
Matična publikacija: |
Educatio biologiae (2019), 5 ; str. 17-32 |
Glavni autori: | Bahat, Ana-Marija (Author), Lukša, Žaklin |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32633/eb.5.2 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32633/eb.5.2Hrčak