Primjena aktivnog učenja temeljenog na aktivnostima promatranja i bilježenja opažanja na primjeru mikroskopiranja papučice, Paramecium sp
Primjenom metoda aktivnog učenja izbjegava se prenošenje gotovih činjenica i zaključaka te se znanja stječu kroz rješavanje izazova i problema. Aktivno učenje često podrazumijeva samostalno istraživanje, uključujući aktivnosti promatranja, bilježenja opažanja i zaključivanja temeljem opaženog. Na ta...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001079289 |
---|---|
Matična publikacija: |
Educatio biologiae (2019), 5 ; str. 34-47 |
Glavni autori: | Sertić Perić, Mirela (Author), Matić, Ana Marija, Kiš-Novak, Darinka, Vignjević, Goran, Labak, Irena |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32633/eb.5.3 Hrčak |