Effects of flexibility and interactivity on the perceived value of and satisfaction with e-commerce (evidence from Indonesia)

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001066182/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
29 (2017), 2 ; str. 139-159
Glavni autori: Purwanto, Pur (Author), Kuswandi
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01392naa a2200337 i 4500
001 NSK01001066182
003 HR-ZaNSK
005 20200610150031.0
007 ta
008 200610s2017 ci ad | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001066182 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 339  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Purwanto, Pur  |4 aut 
245 1 0 |a Effects of flexibility and interactivity on the perceived value of and satisfaction with e-commerce (evidence from Indonesia) =  |b Učinci prilagodljivosti i interaktivnosti na percipiranu vrijednost i zadovoljstvo elektroničkim trgovanjem (dokazi iz Indonezije) /  |c Purwanto, Kuswandi. 
246 3 1 |a Učinci prilagodljivosti i interaktivnosti na percipiranu vrijednost i zadovoljstvo elektroničkim trgovanjem (dokazi iz Indonezije) 
300 |b Ilustr., graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 133 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a E-trgovina  |a Online kupovina  |a Zadovoljstvo  |a Prilagodljivost  |a Interaktivnost  |a Utilitarna vrijednost 
700 0 |a Kuswandi  |4 aut 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 29 (2017), 2 ; str. 139-159  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013800 
981 |b B14/17 
998 |b migo2006 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/190847  |y Elektronička verzija članka