The role of social media browsing intention for behavioral outcomes of young consumers

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001066063/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
29 (2017), 1 ; str. 39-57
Glavni autori: Adi, Pramono Hari (Author), Wihuda, Faizal, Adawiyah, Wiwiek Rabiatul
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01269naa a2200325 i 4500
001 NSK01001066063
003 HR-ZaNSK
005 20200610094116.0
007 ta
008 200610s2017 ci a | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001066063 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 316  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
100 1 |a Adi, Pramono Hari  |4 aut 
245 1 4 |a The role of social media browsing intention for behavioral outcomes of young consumers =  |b Uloga namjere pregledavanja društvenih medija na ishode ponašanja mladih potrošača /  |c Pramono Hari Adi, Faizal Wihuda, Wiwiek Rabiatul Adawiyah. 
246 3 1 |a Uloga namjere pregledavanja društvenih medija na ishode ponašanja mladih potrošača 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 96 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Potrošačko društvo  |a Ponašanje potrošača  |a Namjera kupovine  |a Društveni mediji 
700 1 |a Wihuda, Faizal  |4 aut 
700 1 |a Adawiyah, Wiwiek Rabiatul  |4 aut 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 29 (2017), 1 ; str. 39-57  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013800 
981 |b B14/17 
998 |b migo2006 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/183522  |y Elektronička verzija članka