Stavovi roditelja i odgojitelja o implementaciji zavičajnosti u kurikulume ustanova ranog i predškolskog odgoja

Istarska županija 2014. godine započinje proces implementacije zavičajne nastave u kurikulum ustanova ranog i predškolskog odgoja, osnovne i srednje škole. Smisao je procesa implementacije da se sačuvaju zavičajne vrijednosti i svijest o kulturnom identitetu. Cilj je provedenog istraživanja utvrditi...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001061348
Matična publikacija: Život i škola (Online)
65 (2019), 1/2 ; str. 159-170
Glavni autor: Kalčić, Davorka (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.12
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.12
Hrčak