Stavovi roditelja i odgojitelja o implementaciji zavičajnosti u kurikulume ustanova ranog i predškolskog odgoja
Istarska županija 2014. godine započinje proces implementacije zavičajne nastave u kurikulum ustanova ranog i predškolskog odgoja, osnovne i srednje škole. Smisao je procesa implementacije da se sačuvaju zavičajne vrijednosti i svijest o kulturnom identitetu. Cilj je provedenog istraživanja utvrditi...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001061348 |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola (Online) 65 (2019), 1/2 ; str. 159-170 |
Glavni autor: | Kalčić, Davorka (Author) |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.12 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.12Hrčak