Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla

Tržišna vrijednost zemlje porijekla je agregatni koncept koji kombinira dva zasebna teorijska koncepta – tržišnu vrijednost marke i zemlju porijekla. Cilj rada je razviti i testirati mjernu ljestvicu za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla. U radu je analizirana psihometrijska adekvatnost m...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001060205/Details
Matična publikacija: Ekonomski pregled (Online)
70 (2019), 3 ; str. 519-528
Glavni autor: Rajh, Edo, ekonomist (Author)
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32910/ep.70.3.8
Hrčak
LEADER 02702naa a22003494i 4500
001 NSK01001060205
003 HR-ZaNSK
005 20200713100121.0
006 m d
007 cr||||||||||||
008 200407s2019 ci d |o |0|| ||hrv
024 7 |2 doi  |a 10.32910/ep.70.3.8 
035 |a (HR-ZaNSK)001060205 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 339  |2 2011 
100 1 |a Rajh, Edo,  |c ekonomist  |4 aut 
245 1 0 |a Mjerna ljestvica za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla  |h [Elektronička građa] /  |c Edo Rajh. 
300 |b Graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: str. 526-528. 
504 |a Sažetak ; Summary. 
520 |a Tržišna vrijednost zemlje porijekla je agregatni koncept koji kombinira dva zasebna teorijska koncepta – tržišnu vrijednost marke i zemlju porijekla. Cilj rada je razviti i testirati mjernu ljestvicu za mjerenje tržišne vrijednosti zemlje porijekla. U radu je analizirana psihometrijska adekvatnost mjerne ljestvice te je procijenjena njezina pouzdanost, konvergentna i diskriminantna valjanost, te dimenzionalnost. Podaci su analizirani izračunom Cronbachovog alfa koeficijenta te eksplorativnom i konfirmativnom faktorskom analizom. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne i diskriminantne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice je u skladu s konceptualiziranom dimenzionalnošću. 
520 |a Country brand equity is an aggregated concept that combines two separate theoretical concepts – brand equity and country of origin. The aim of the paper is to develop and to test measurement scale for measuring country brand equity. Psychometric adequacy of the measurement scale was analyzed by assessing reliability, convergent and discriminant validity and dimensionality of the measurement scale. The Cronbach alpha coefficient and explorative and confirmative factor analysis were applied. Results indicate that the measurement scale has satisfactory psychometric characteristics. The measurement scale possesses characteristics of reliability, convergent and discriminant validity, and its dimensionality fi ts the conceptualized dimensionality. 
653 0 |a Tržišna vrijednost  |a Zemlja porijekla 
773 0 |t Ekonomski pregled (Online)  |x 1848-9494  |g 70 (2019), 3 ; str. 519-528  |w nsk.(HR-ZaNSK)000534041 
981 |b Be2019  |b B02/19 
998 |b dalo2004 
856 4 0 |u https://doi.org/10.32910/ep.70.3.8 
856 4 0 |u https://hrcak.srce.hr/219919  |y Hrčak 
856 4 1 |y Digitalna.nsk.hr