Image redesign as a tool for safeguarding a destination's market prosperity

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001059982/Details
Matična publikacija: Sociologija i prostor
55 (2017), 1(207) ; str. 55-75
Glavni autor: Kunst, Ivo (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01066naa a2200301 i 4500
001 NSK01001059982
003 HR-ZaNSK
005 20200402121855.0
007 ta
008 200402s2017 ci d | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001059982 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
100 1 |a Kunst, Ivo  |4 aut 
245 1 0 |a Image redesign as a tool for safeguarding a destination's market prosperity :  |b the case of Dubrovnik /  |c Ivo Kunst. 
300 |b Graf. prikazi. 
500 |a Tema broja: (Re)Branding of destinations in Southeastern Europe: an interdisciplinary perspective. 
504 |a Bibliografija: 68 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Turizam  |a Razvojni model  |a Održivost  |a Tržišni uspjeh 
653 5 |a Dubrovnik  |a Hrvatska 
773 0 |t Sociologija i prostor  |x 1846-5226  |g 55 (2017), 1(207) ; str. 55-75  |w nsk.(HR-ZaNSK)000638104 
981 |b B10/17 
998 |b migo2004 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/182249  |y Elektronička verzija članka