Utjecaj društvenih medija na doživljaj gostiju u restoranima

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001049609/Details
Matična publikacija: Turizam
65 (2017), 1 ; str. 45-59
Glavni autori: Mhlanga, Oswald (Author), Tichaawa, Tembi Maloney
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 00913naa a2200277 i 4500
001 NSK01001049609
003 HR-ZaNSK
005 20191217103004.0
007 ta
008 191211s2017 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001049609 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
080 1 |a 640.4  |2 2011 
100 1 |a Mhlanga, Oswald  |4 aut 
245 1 0 |a Utjecaj društvenih medija na doživljaj gostiju u restoranima :  |b primjer Južnoafričke Republike /  |c Oswald Mhlanga, Tembi Maloney Tichaawa. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: str. 57-59. 
653 0 |a Restorani  |a Gosti  |a Doživljaji gosta  |a Društveni mediji 
653 5 |a Južnoafrička Republika 
700 1 |a Tichaawa, Tembi Maloney  |4 aut 
773 0 |t Turizam  |x 0494-2639  |g 65 (2017), 1 ; str. 45-59  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013801 
981 |b B05/17 
998 |b gtao1912