LEADER 01332nam a2200325 i 4500
001 NSK01001047488
003 HR-ZaNSK
005 20191129103321.0
007 ta
008 191121s2019 xxu 000 0 eng
020 |a 9781433167010 
035 |a (HR-ZaNSK)001047488 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
044 |a xxu  |a ch  |a gw 
080 1 |a 37.091.26(73)  |2 2011 
080 1 |a 37.014(73)  |2 2011 
080 1 |a (082)  |2 2011 
245 0 0 |a Unsettling education :  |b searching for ethical footing in a time of reform /  |c edited by Brian Charest & Kate Sjostrom. 
260 |a New York [etc.] :  |b Peter Lang,  |c cop. 2019. 
300 |a X, 235 str. ;  |c 23 cm. 
490 0 |a Social justice across contexts in education,  |x 2372-6849 ;  |v vol. 11 
650 7 |a Pedagoško testiranje  |z Sjedinjene Američke Države  |2 nskps 
650 7 |a Obrazovanje  |x Ciljevi i zadatci  |z Sjedinjene Američke Države  |2 nskps 
650 7 |a Odgojnoobrazovna politika  |z Sjedinjene Američke Države  |2 nskps 
650 7 |a Obrazovanje  |x Standardi  |z Sjedinjene Američke Države  |2 nskps 
650 7 |a Reforma obrazovanja  |z Sjedinjene Američke Države  |2 nskps 
700 1 |a Charest, Brian  |4 edt 
700 1 |a Sjostrom, Kate  |4 edt 
760 1 8 |t Social justice across contexts in education  |x 2372-6849  |g vol. 11  |w nsk.(HR-ZaNSK)001047754 
998 |m vhoo1911  |n ikto1911  |c asto1911