Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja = Differences between the OpenGL and Direct3D programming interfaces

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001045833/Details
Matična publikacija: Polytechnic and design
4 (2016), 2 ; str. 102-110
Glavni autori: Bernik, Andrija (Author), Bergovec, Vedran, Sabati, Zvonimir
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01146naa a2200313 i 4500
001 NSK01001045833
003 HR-ZaNSK
005 20191120130311.0
007 ta
008 191107s2016 ci a | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001045833 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Bernik, Andrija  |4 aut 
245 1 0 |a Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja = Differences between the OpenGL and Direct3D programming interfaces /  |c Andrija Bernik, Vedran Bergovec, Zvonimir Sabati. 
246 3 1 |a Differences between the OpenGL and Direct3D programming interfaces 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 10 jed. 
504 |a Abstract. 
653 0 |a Računalna grafika  |a Grafičko korisničko sučelje  |a Programsko sučelje 
700 1 |a Bergovec, Vedran  |4 aut 
700 1 |a Sabati, Zvonimir  |4 aut 
773 0 |t Polytechnic and design  |x 1849-1995  |g 4 (2016), 2 ; str. 102-110  |w nsk.(HR-ZaNSK)000863364 
981 |b B11/16 
998 |b migo1911 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/192069  |y Elektronička verzija članka