ISO 9001 standard in the development of customer satisfaction in the public sector of Bosnia and Herzegovina

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001036637/Details
Matična publikacija: Croatian review of economic, business and social statistics
2 (2016), 1 ; str. 39-52
Glavni autori: Kakeš, Dino (Author), Fazlović, Senad
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01114naa a2200289 i 4500
001 NSK01001036637
003 HR-ZaNSK
005 20190823150308.0
007 ta
008 190716s2016 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001036637 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338  |2 2011 
100 1 |a Kakeš, Dino  |4 aut 
245 1 0 |a ISO 9001 standard in the development of customer satisfaction in the public sector of Bosnia and Herzegovina /  |c Dino Kakeš, Senad Fazlović. 
246 3 |a International Organization for Standardization 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 24 jed. 
653 0 |a Upravljanje kvalitetom  |a Javni sektor  |a Javne usluge  |a ISO 9001  |a Zadovoljstvo korisnika  |a Statističke metode 
653 5 |a Bosna i Hercegovina 
700 1 |a Fazlović, Senad  |4 aut 
773 0 |t Croatian review of economic, business and social statistics  |x 1849-8531  |g 2 (2016), 1 ; str. 39-52  |w nsk.(HR-ZaNSK)000914980 
981 |b B09/16 
998 |b ikto1907  |b boki1908 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/166297  |y Elektronička verzija članka