Beaches as a factor in achieving competitiveness of a tourist product
Beaches are the main part of an integral tourist product of a destination. They represent a highly valuable resource from the aspect of natural, social, economic and recreational potential. They make a tourist product attractive, and represent a motive of arrival to a destination for a certain numbe...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001033042 |
---|---|
Matična publikacija: |
Pomorstvo (Online) 32 (2018), 1 ; str. 102-114 |
Glavni autori: | Zadel, Zrinka (Author), Gračan, Daniela, Milojica, Vedran |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.31217/p.32.1.11 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.31217/p.32.1.11Hrčak