Beaches as a factor in achieving competitiveness of a tourist product

Beaches are the main part of an integral tourist product of a destination. They represent a highly valuable resource from the aspect of natural, social, economic and recreational potential. They make a tourist product attractive, and represent a motive of arrival to a destination for a certain numbe...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001033042
Matična publikacija: Pomorstvo (Online)
32 (2018), 1 ; str. 102-114
Glavni autori: Zadel, Zrinka (Author), Gračan, Daniela, Milojica, Vedran
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.31217/p.32.1.11
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.31217/p.32.1.11
Hrčak