|
|
|
|
LEADER |
01052naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001029506 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20190507143110.0 |
007 |
ta |
008 |
190321s2017 ci a 100 0 hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001029506
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Brkić-Vejmelka, Jadranka
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Kako učiti i promišljati održivi razvoj :
|b primjeri dobre prakse /
|c Jadranka Brkić-Vejmelka, Ana Pejdo, Nensi Segarić.
|
300 |
|
|
|a Ilustr.
|
500 |
|
|
|a Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske, Zadar, 2016.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 8 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Obrazovanje
|a Održivi razvoj
|a Učenici
|
700 |
1 |
|
|a Pejdo, Ana
|4 aut
|
700 |
1 |
|
|a Segarić, Nensi
|4 aut
|
773 |
0 |
|
|t Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
|z 9789533311548
|g str. 433-440
|w nsk.(HR-ZaNSK)000983038
|
981 |
|
|
|b B04/17
|
998 |
|
|
|a vkro1905
|