Kako učiti i promišljati održivi razvoj

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001029506/Details
Matična publikacija: Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
str. 433-440
Glavni autori: Brkić-Vejmelka, Jadranka (Author), Pejdo, Ana, Segarić, Nensi
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01052naa a2200301 i 4500
001 NSK01001029506
003 HR-ZaNSK
005 20190507143110.0
007 ta
008 190321s2017 ci a 100 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001029506 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 37  |2 2011 
100 1 |a Brkić-Vejmelka, Jadranka  |4 aut 
245 1 0 |a Kako učiti i promišljati održivi razvoj :  |b primjeri dobre prakse /  |c Jadranka Brkić-Vejmelka, Ana Pejdo, Nensi Segarić. 
300 |a Ilustr. 
500 |a Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske, Zadar, 2016. 
504 |a Bibliografija: 8 jed. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Obrazovanje  |a Održivi razvoj  |a Učenici 
700 1 |a Pejdo, Ana  |4 aut 
700 1 |a Segarić, Nensi  |4 aut 
773 0 |t Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske  |z 9789533311548  |g str. 433-440  |w nsk.(HR-ZaNSK)000983038 
981 |b B04/17 
998 |a vkro1905