Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira

Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavno...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001029000
Matična publikacija: Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
1 (2018), 1 ; str. 75-88
Glavni autori: Špoljarić, Marijana, matematičarka (Author), Radišić, Bojan, Čuletić Čondrić, Maja
Vrsta građe: e-članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.8
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.8
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
Hrčak