Analiza uspjeha studenata i njihovi stavovi nakon primjene ERR okvira
Aktivno učenje omogućava studentima da tijekom nastave proučavaju sadržaj koji se obrađuje i međusobno komuniciraju o njemu. U isto vrijeme profesor je taj koji osmišljava nastavni sat i sadržaj, te usmjerava studente na ostvarivanje ciljeva. Na taj način sprječava se mogućnost da sudionici nastavno...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001029000 |
---|---|
Matična publikacija: |
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) 1 (2018), 1 ; str. 75-88 |
Glavni autori: | Špoljarić, Marijana, matematičarka (Author), Radišić, Bojan, Čuletić Čondrić, Maja |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.8 Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online) Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.32817/amssd.1.1.8Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (Online)
Hrčak