Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001026795/Details
Matična publikacija: Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
14 (2016), 1 ; str. 103-117
Glavni autor: Piri-Rajh, Sunčana (Author)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01063naa a2200301 i 4500
001 NSK01001026795
003 HR-ZaNSK
005 20190409144805.0
007 ta
008 190409s2016 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001026795 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
100 1 |a Piri-Rajh, Sunčana  |4 aut 
245 1 0 |a Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki /  |c Sunčana Piri Rajh, Dejan Husnjak. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 48 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Imidž marke  |a Potrošači  |a Studenti  |a Predodžba o sebi  |a Empirijsko istraživanje 
653 5 |a Hrvatska 
773 0 |t Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu  |x 1333-8900  |g 14 (2016), 1 ; str. 103-117  |w nsk.(HR-ZaNSK)000466359 
981 |b B07/16 
998 |b suzo1904 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/162012  |y Elektronička verzija članka