|
|
|
|
LEADER |
01068naa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01001025047 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20190517084911.0 |
007 |
ta |
008 |
190321s2017 ci 100 0 hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001025047
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 373
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Predovan, Majda,
|c odgojiteljica
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Reforme sustava predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj kao temelj odgoja i obrazovanja za održivi razvoj /
|c Majda Predovan.
|
500 |
|
|
|a Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske, Zadar, 2016.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 11 jed.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
653 |
|
0 |
|a Održivi razvoj
|a Anatomija ustanove
|a Humanističko-razvojna koncepcija
|
653 |
|
0 |
|a Hrvatska
|
773 |
0 |
|
|t Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske
|z 9789533311548
|g str. 113-122
|w nsk.(HR-ZaNSK)000983038
|
981 |
|
|
|b B04/17
|
998 |
|
|
|a vkro1903
|