|
|
|
|
LEADER |
01162naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01001022145 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20190227164749.0 |
007 |
ta |
008 |
190227s2016 ci | |1|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001022145
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 792
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Rimac Jurinović, Maša
|4 aut
|
245 |
1 |
0 |
|a Process drama as a form of cooperative learning /
|c Maša Rimac Jurinović.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
500 |
|
|
|a The International scientific conference: Research Paradigms of Childhood and Education, Opatija, 13.-15.4.2015.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija i elektronički izvori: str. 251-252
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Dramski odgoj
|a Kompetencije
|a Suvremene metode poučavanja
|a Suradničko učenje
|a Nacionalni obrazovni kurikul
|a NOK
|
773 |
0 |
|
|t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje (Tisak)
|x 1848-5650
|g 18 (2016), 2 ; str. 239-253
|w nsk.(HR-ZaNSK)000811765
|
981 |
|
|
|b B06/16
|
998 |
|
|
|b sapo1902
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/171679
|y Elektronička verzija članka
|