Energy expenditure and perceived exertion during active video games in relation to player mode and gender
Active video games (AVG) increase energy expenditure (EE) with respect to sedentary video games. Although several AVG consoles allow playing in single-player (SP) or multiplayer (MP) mode, few studies investigated differences in relation to game modality in men and women. Therefore, the aim of this...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001019124 |
---|---|
Matična publikacija: |
Kinesiology (Zagreb. Online) 50 (2018), 1 ; str. 18-24 |
Glavni autori: | Giancotti, Giuseppe Francesco (Author), Fusco, Andrea, Rodio, Angelo, Capranica, Laura, Cortis, Cristina |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.26582/k.50.1.3 Elektronička verzija članka Elektronička verzija članka |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.26582/k.50.1.3Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka