Energy expenditure and perceived exertion during active video games in relation to player mode and gender

Active video games (AVG) increase energy expenditure (EE) with respect to sedentary video games. Although several AVG consoles allow playing in single-player (SP) or multiplayer (MP) mode, few studies investigated differences in relation to game modality in men and women. Therefore, the aim of this...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001019124
Matična publikacija: Kinesiology (Zagreb. Online)
50 (2018), 1 ; str. 18-24
Glavni autori: Giancotti, Giuseppe Francesco (Author), Fusco, Andrea, Rodio, Angelo, Capranica, Laura, Cortis, Cristina
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.26582/k.50.1.3
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.26582/k.50.1.3
Elektronička verzija članka
Elektronička verzija članka