|
|
|
|
LEADER |
00996naa a2200265 i 4500 |
001 |
NSK01001015345 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20181213160744.0 |
007 |
ta |
008 |
181213s2016 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001015345
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 14
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Gunhan Altiparmak, Irem
|4 aut
|
245 |
1 |
4 |
|a The concept of curiosity in the practice of philosophy for children /
|c Irem Gunhan Altiparmak.
|
500 |
|
|
|a Tema broja: Symposium on themes from work of Ilhan Inan
|
504 |
|
|
|a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: str. 379-380
|
653 |
|
0 |
|a Filozofija za djecu
|a Pedagoški pokreti
|a Znatiželja
|a Pažnja
|a Postavljanje pitanja
|
773 |
0 |
|
|t Croatian journal of philosophy
|x 1333-1108
|g 16 (2016), 48 ; str. 361-380
|w nsk.(HR-ZaNSK)000279368
|
981 |
|
|
|b B04/16
|
998 |
|
|
|b sapo1812
|
856 |
4 |
1 |
|u https://hrcak.srce.hr/180183
|y Elektronička verzija članka
|