Improving the quality of service in business service-oriented systems by real-time adaptation

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001013854/Details
Ostali autori: Trlin, Goran (Dissertant), Zoraja, Ivan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
Impresum: Split, 2018.
Predmet:
LEADER 01195nam a2200289 i 4500
001 NSK01001013854
003 HR-ZaNSK
005 20201202081119.0
007 ta
008 181128s2018 ci d m 000 0deng
035 |a (HR-ZaNSK)001013854 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
080 1 |a 004.7  |2 2011 
080 1 |a (043)  |2 2011 
100 1 |a Trlin, Goran  |4 dis 
245 1 0 |a Improving the quality of service in business service-oriented systems by real-time adaptation :  |b doctoral thesis /  |c Goran Trlin ; supervisor Ivan Zoraja. 
260 |a Split,  |c 2018. 
300 |a 123 lista :  |b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
502 |a Doktorska disertacija--Sveučilište u Splitu, Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, 2018. 
504 |a Bibliografija: listovi 114-121. 
504 |a Sažetak: Poboljšanje kvalitete usluge u poslovnim uslužno orijentiranim sustavima prilagodbom u stvarnome vremenu. 
650 7 |a Kvaliteta usluge (računalne mreže)  |v Disertacije  |2 nskps 
700 1 |a Zoraja, Ivan  |4 ths 
710 2 |a Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje (Split)  |4 dgg 
998 |m vsio1811  |c zvdo2001