Identifikacija online imidža organizacija temeljem analize sentimenata korisnički generiranog sadržaja na hrvatskim portalima

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001003328/Details
Matična publikacija: Medijska istraživanja
22 (2016), 2 ; str. 63-82
Glavni autori: Jakopović, Hrvoje (Author), Mikelić Preradović, Nives
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01186naa a2200325 i 4500
001 NSK01001003328
003 HR-ZaNSK
005 20180720142437.0
007 ta
008 180720s2016 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001003328 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 659  |2 2011 
080 1 |a 656  |2 2011 
080 1 |a 004  |2 2011 
100 1 |a Jakopović, Hrvoje  |4 aut 
245 1 0 |a Identifikacija online imidža organizacija temeljem analize sentimenata korisnički generiranog sadržaja na hrvatskim portalima /  |c Hrvoje Jakopović, Nives Mikelić Preradović. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 79-81 
504 |a Summary 
505 8 |a Sadrži i: bilješka na kraju teksta 
653 0 |a Internetski portali  |a Online vijesti  |a Odnosi s javnošću  |a Putnici  |a Korisnički komentari 
700 1 |a Mikelić Preradović, Nives  |4 aut 
773 0 |t Medijska istraživanja  |x 1330-6928  |g 22 (2016), 2 ; str. 63-82  |w nsk.(HR-ZaNSK)000138309 
981 |b B02/16 
998 |b sapo1807 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/171570  |y Elektronička verzija članka