Pobuđivanje emocija kod potrošača

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001000700/Similar
Matična publikacija: Ekonomska misao i praksa
25 (2016), 1 ; str. 47-72
Glavni autori: Dlačić, Jasmina (Author), Ribarić, Iva, Brna, Mateja
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Dlačić, J. (2016). Pobuđivanje emocija kod potrošača: Pobuđivanje emocija kod potrošača : utjecaj kategorije proizvoda. Ekonomska misao i praksa, p. 5.

Chicago stil citiranja

Dlačić, Jasmina. "Pobuđivanje emocija kod potrošača: Pobuđivanje emocija kod potrošača : utjecaj kategorije proizvoda." 2016: 5.

MLA stil citiranja

Dlačić, Jasmina. "Pobuđivanje emocija kod potrošača: Pobuđivanje emocija kod potrošača : utjecaj kategorije proizvoda." 2016: 5.