Pobuđivanje emocija kod potrošača
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001000700/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomska misao i praksa 25 (2016), 1 ; str. 47-72 |
Glavni autori: | Dlačić, Jasmina (Author), Ribarić, Iva, Brna, Mateja |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Dlačić, J. (2016). Pobuđivanje emocija kod potrošača: Pobuđivanje emocija kod potrošača : utjecaj kategorije proizvoda. Ekonomska misao i praksa, p. 5.
Chicago stil citiranjaDlačić, Jasmina. "Pobuđivanje emocija kod potrošača: Pobuđivanje emocija kod potrošača : utjecaj kategorije proizvoda." 2016: 5.
MLA stil citiranjaDlačić, Jasmina. "Pobuđivanje emocija kod potrošača: Pobuđivanje emocija kod potrošača : utjecaj kategorije proizvoda." 2016: 5.