Osobnost brenda destinacije i predviđanje ponašajnih namjera turista

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000988457/Details
Matična publikacija: Sociologija i prostor
53 (2015), 3(203) ; str. 113-131
Glavni autori: Matić Bojić, Jelena (Author), Bratko, Denis
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01020naa a2200313 i 4500
001 NSK01000988457
003 HR-ZaNSK
005 20180301105329.0
007 ta
008 180301s2015 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000988457 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 338.48  |2 2011 
080 1 |a 159.9  |2 2011 
100 1 |a Matić Bojić, Jelena  |4 aut 
245 1 0 |a Osobnost brenda destinacije i predviđanje ponašajnih namjera turista :  |b primjer grada Splita /  |c Jelena Matić, Denis Bratko. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 33 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Turisti  |a Ponašanje turista  |a Brend destinacije 
653 5 |a Split  |a Hrvatska 
700 1 |a Bratko, Denis  |4 aut 
773 0 |t Sociologija i prostor  |x 1330-6219  |g 53 (2015), 3(203) ; str. 113-131  |w nsk.(HR-ZaNSK)000638104 
981 |b B09/15 
998 |a migo1803 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/152202  |y Elektronička verzija članka