|
|
|
|
LEADER |
01500nam a2200337 i 4500 |
001 |
NSK01000939726 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20190218134638.0 |
006 |
m q d |
007 |
ta |
008 |
160727s2016 ci d m 000 0dhrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000939726
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
1 |
|
|a 811.111'23
|2 MRF 2011.
|
080 |
1 |
|
|a (043)
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Glavaš, Tea
|
245 |
1 |
0 |
|a Shematičnost i naučljivost u ovladavanju kategorijom present perfect u učenju engleskoga kao stranoga jezika :
|b doktorski rad = Schematicity and learnability in the process of acquisition of present perfect in the EFL learning setting : doctoral thesis /
|c Tea Glavaš ; mentor, supervisor Renata Geld.
|
246 |
3 |
1 |
|a Schematicity and learnability in the process of acquisition of present perfect in the EFL learning setting
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 250 listova :
|b graf. prikazi ;
|c 30 cm +
|e 1 optički disk (CD-R)
|
502 |
|
|
|a Doktorska disertacija--Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2016.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 213-232; bibliografske bilješke uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
650 |
|
7 |
|a Engleski jezik
|x Nastava i učenje
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Engleski jezik
|x Glagolska vremena
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Kognitivna lingvistika
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Geld, Renata
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Filozofski fakultet (Zagreb)
|4 dgg
|
998 |
|
|
|m vsik1607
|c mvuo160829
|