|
|
|
|
LEADER |
01110naa a2200301 i 4500 |
001 |
NSK01000925859 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20160226102913.0 |
007 |
ta |
008 |
160226s2014 ci | |0|| ||eng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000925859
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
1 |
|
|a 007
|2 MRF 2011.
|
080 |
1 |
|
|a 37
|2 MRF 2011.
|
100 |
1 |
|
|a Babiarz, Mirosław Z.
|
245 |
1 |
0 |
|a Communicative outlines of personal and existential pedagogy /
|c Mirosław Babiarz, Miłosz Mółka.
|
246 |
1 |
1 |
|a Komunikativna obilježja osobne i egzistencijalne pedagogije
|
504 |
|
|
|a Bilješke na kraju teksta
|
504 |
|
|
|a Sažetak
|
653 |
|
0 |
|a Egzistencijalna pedagogija
|a Osobna pedagogija
|a Personalizam
|a Kršćanski personalizam
|a Obrazovni koncept
|a Komunikacijske vještine
|
700 |
1 |
|
|a Mółka, Miłosz
|
773 |
0 |
|
|t Informatologia (Zagreb)
|x 1330-0067
|g 47 (2014), 2/3 ; str. 165-172
|
981 |
|
|
|b B04/14
|
998 |
|
|
|a rpeo160226
|
856 |
4 |
2 |
|u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=185793
|y Elektronička verzija članka
|