Kako markeri vjerojatnosti utječu na stav o brendu i namjeri kupnje kroz kolektivističke ili individualističke apele

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000900608/Details
Matična publikacija: Praktični menadžment
4 (2013), 2 ; str. 7-17
Glavni autor: Kemeter, Katarina (-)
Ostali autori: Bušljeta Banks, Ivana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01093naa a2200289 i 4500
001 NSK01000900608
003 HR-ZaNSK
005 20150410161708.0
007 ta
008 150304s2013 ci | |0|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000900608 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 659  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 366  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Kemeter, Katarina 
245 1 0 |a Kako markeri vjerojatnosti utječu na stav o brendu i namjeri kupnje kroz kolektivističke ili individualističke apele /  |c Katarina Kemeter, Ivana Bušljeta Banks. 
504 |a Bibliografija: 45 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Oglašavanje  |a Ponašanje potrošača  |a Stavovi potrošača  |a Verbalna komunikacija  |a Jezik  |a Markeri vjerojatnosti  |a Brand  |a Kupovina 
700 1 |a Bušljeta Banks, Ivana 
773 0 |t Praktični menadžment  |x 1847-8107  |g 4 (2013), 2 ; str. 7-17 
981 |b B09/13  |p CRO 
998 |a sapo150304 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=175426  |y Elektronička verzija članka