Marketinško komuniciranje i turizam

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000893321/Details
Matična publikacija: Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
7 (2013), 4 ; str. 211-219
Glavni autor: Šantić, Marko (-)
Ostali autori: Bevanda, Arnela (-), Bijakšić, Sanja
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
LEADER 01416naa a2200325 i 4500
001 NSK01000893321
003 HR-ZaNSK
005 20150311140931.0
007 ta
008 141201s2013 ci | |1|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000893321 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 658  |2 MRF 2011. 
080 1 |a 338.48  |2 MRF 2011. 
100 1 |a Šantić, Marko 
245 1 0 |a Marketinško komuniciranje i turizam :  |b utjecaj unapređenja prodaje kao oblika integrirane marketinške komunikacije u kreiranju imidža turističke destinacije /  |c M. Šantić, A. Bevanda, S. Bijakšić. 
246 1 1 |a Marketing communication and tourism :  |b influence of sales promotion as a form of integrated marketing communications in creation of a tourist destination image 
300 |b Ilustr. 
500 |a 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem "Izazovi današnjice : turizam danas - za sutra", Šibenik, 19.-20.9.2013. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 20 jed. 
504 |a Abstract 
653 0 |a Turistička destinacija  |a Prodaja  |a Marketinška komunikacija  |a Unapređenje prodaje 
700 1 |a Bevanda, Arnela 
700 1 |a Bijakšić, Sanja 
773 0 |t Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku  |x 1846-6699  |g 7 (2013), 4 ; str. 211-219 
981 |b B08/13  |p CRO 
998 |a sapo141201