Utjecaj srednjeg menadžmenta na formuliranje poslovnih strategija u velikim hrvatskim poduzećima

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000863582/Details
Glavni autor: Zovko, Ana, ekonomistica (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : A. Zovko, 2012.
LEADER 00999nam a2200289 i 4500
001 NSK01000863582
003 HR-ZaNSK
005 20170606144301.0
006 m q d
007 ta
008 131127s2012 ci d m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000863582 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 65  |2 MRF 1998. 
080 |a (043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Zovko, Ana,  |c ekonomistica 
245 1 0 |a Utjecaj srednjeg menadžmenta na formuliranje poslovnih strategija u velikim hrvatskim poduzećima :  |b magistarski rad /  |c Ana Zovko ; mentor Darko Tipurić. 
260 |a Zagreb :  |b A. Zovko,  |c 2012. 
300 |a II, 154 str. :  |b graf. prikazi u bojama ;  |c 30 cm +  |e 1 optički disk (CD-R) 
502 |a Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb, 2012. 
504 |a Bibliografija: str. 134-138 i uz tekst. 
504 |a Summary. 
505 8 |a Životopis: str. 151-154. 
981 |p CRO  |r HRB2012 
998 |m vško1311