Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost klijenata

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000860917/Details
Glavni autor: Bat, Ana (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : A. Bat, 2012.
LEADER 00889nam a2200277 i 4500
001 NSK01000860917
003 HR-ZaNSK
005 20131106122831.0
007 ta
008 131106s2012 ci d m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000860917 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
080 |a (043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Bat, Ana 
245 1 0 |a Utjecaj upravljanja odnosima s klijentima na lojalnost klijenata :  |b magistarski rad /  |c Ana Bat ; mentor Tanja Kesić. 
260 |a Zagreb :  |b A. Bat,  |c 2012. 
300 |a 154 str. :  |b graf. prikazi (pretežno u bojama) ;  |c 30 cm. 
502 |a Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb, 2012. 
504 |a Bibliografija: str. 143-145 i uz tekst. 
504 |a Summary. 
505 8 |a Životopis. 
981 |p CRO  |r HRB2012 
998 |m vško1311