Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenicima ponude poduzeća

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000852444/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
24 (2012), 2 ; str. 279-296
Glavni autor: Pandža Bajs, Irena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 00980caa a2200289 i 4500
001 NSK01000852444
003 HR-ZaNSK
005 20130829082923.0
007 ta
008 130829s2012 ci | |||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000852444 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 65  |2 MRF 1998. 
080 |a 339  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Pandža Bajs, Irena 
245 1 0 |a Proces nastajanja percipirane vrijednosti s fokusom na čimbenicima ponude poduzeća /  |c Irena Pandža Bajs. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 131 jed. 
504 |a Sažetak 
653 0 |a Proizvodnja  |a Prodaja  |a Vrijednost proizvoda  |a Percipirana vrijednost  |a Izbor proizvoda 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 24 (2012), 2 ; str. 279-296 
981 |b B07/12  |p CRO 
998 |a rado130829 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=140733  |y Elektronička verzija članka