Communication enabled business processes

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000839257/Details
Matična publikacija: ITI ... (Tisak)
(2011) ; str. 421-426
Glavni autor: Nikolovska, Jadranka (-)
Ostali autori: Trajkovik, Vladimir (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01183caa a2200289 i 4500
001 NSK01000839257
003 HR-ZaNSK
005 20130410114329.0
007 ta
008 130410s2011 ci | |||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000839257 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
080 |a 004  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Nikolovska, Jadranka 
245 1 0 |a Communication enabled business processes :  |b case study on ATM credit card limit request services /  |c Jadranka Nikolovska, Vladimir Trajkovik. 
300 |b Ilustr. 
500 |a 33rd International Conference on Information Technology Interfaces, Cavtat/Dubrovnik, June 27-30 2011 
504 |a Bibliografija: 9 jed. 
653 0 |a Poslovni procesi  |a Uslužno orijentirana arhitektura  |a ATM kartica 
700 1 |a Trajkovik, Vladimir 
773 0 |t ITI ... (Tisak)  |x 1330-1012  |g (2011) ; str. 421-426 
981 |b B11/11  |p CRO 
998 |a rpeo130410 
856 4 2 |u http://ieeexplore.ieee.org/xpl/articleDetails.jsp?tp=&arnumber=5974059&contentType=Conference+Publications&queryText%3DCommunication+enabled+business+processes  |y Elektronička verzija članka