Etnička pripadnost kao prediktor potrošačke odbojnosti u multikulturnom komunikacijskom kontekstu poslijeratne Bosne i Hercegovine

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000829533/Details
Matična publikacija: Informatologia (Zagreb)
44 (2011), 2 ; str. 115-123
Glavni autor: Čutura, Marija (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01053caa a2200289 i 4500
001 NSK01000829533
003 HR-ZaNSK
005 20130116145722.0
007 ta
008 130116s2011 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000829533 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 316  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Čutura, Marija 
245 1 0 |a Etnička pripadnost kao prediktor potrošačke odbojnosti u multikulturnom komunikacijskom kontekstu poslijeratne Bosne i Hercegovine /  |c Marija Čutura. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta 
504 |a Abstract 
653 0 |a Etnička pripadnost  |a Multikulturalnost  |a Potrošačka odbojnost  |a Potrošačko vrednovanje 
653 5 |a Bosna i Hercegovina 
773 0 |t Informatologia (Zagreb)  |x 1330-0067  |g 44 (2011), 2 ; str. 115-123 
981 |b B10/11  |p CRO 
998 |a dalo130116 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=105642  |y Elektronička verzija članka