Marketing u crkvi

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000823288/Details
Glavni autor: Balog, Antal (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Osijek : Daruvar : Evanđeoski teološki fakultet ; Logos, 2012.
Predmet:
LEADER 00929nam a2200265 i 4500
001 NSK01000823288
003 HR-ZaNSK
005 20210816145127.0
007 ta
008 121112s2012 ci r 000 0 hrv
020 |a 9789536110162  |q (Evanđeoski teološki fakultet) 
035 |a (HR-ZaNSK)000823288 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 2-735  |2 2011 
100 1 |a Balog, Antal 
245 1 0 |a Marketing u crkvi :  |b suvremeni koncept nove evangelizacije naroda /  |c Antal Balog. 
260 |a Osijek :  |b Evanđeoski teološki fakultet ;  |a Daruvar :  |b Logos,  |c 2012.  |e (Osijek :  |f Grafika) 
300 |a XV, 486 str. ;  |c 25 cm. 
500 |a Nakl. 500 primj. 
504 |a Bibliografija: str. 397-421; bibliografske bilješke i bilješke uz tekst. 
650 7 |a Crkveni marketing  |2 nskps 
981 |a A06/12  |p CRO  |r HRB2012 
998 |b vkro1211  |c ksio121203  |c mseo150710  |c jvlp171220