Semiotički marketing Konstantina Ćirila Filozofa

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000808907/Details
Matična publikacija: Libellarium
2 (2009), 2 ; str. 161-180
Glavni autor: Horvat, Jasna, ekonomistkinja (-)
Ostali autori: Tomašević, Nives (-), Lendić, Slaven
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01189caa a2200325 i 4500
001 NSK01000808907
003 HR-ZaNSK
005 20120613095429.0
007 ta
008 120612s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000808907 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 80  |2 MRF 1998. 
080 |a 339  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Horvat, Jasna,  |c ekonomistkinja 
245 1 0 |a Semiotički marketing Konstantina Ćirila Filozofa :  |b glagoljičko prezentiranje kršćanstva kao preteča suvremenog semiotičkog marketinga /  |c Jasna Horvat, Nives Tomašević, Slaven Lendić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografska bilješka uz tekst ; bibliografija: str. 176-180 
504 |a Summary 
653 0 |a Semiotički marketing  |a Glagoljica  |a Komunikacijska poruka 
653 1 |a Konstantin Ćiril Filozof 
700 1 |a Tomašević, Nives 
700 1 |a Lendić, Slaven 
773 0 |t Libellarium  |x 1846-8527  |g 2 (2009), 2 ; str. 161-180 
981 |b B17/09  |p CRO 
998 |a dalo120612 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=100186  |y Elektronička verzija članka