Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000796194/Details
Glavni autor: Petrović, Vedrana, ekonomistica (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Rijeka : V. Petrović, 2009.
LEADER 01153nam a2200301 i 4500
001 NSK01000796194
003 HR-ZaNSK
005 20210427153414.0
007 ta
008 120203s2009 ci ad m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000796194 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci 
080 |a 659.1:658.6(497.5)  |2 MRF 1998. 
080 |a (497.5)  |2 MRF 1998. 
080 |a (043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Petrović, Vedrana,  |c ekonomistica 
245 1 0 |a Utjecaj oglašavanja na donošenje odluke o kupnji hrvatskih proizvoda :  |b magistarski stručni rad /  |c Vedrana Petrović ; mentor Ivan Mencer. 
260 |a Rijeka :  |b V. Petrović,  |c 2009.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a XVIII, 145 listova :  |b ilustr. u bojama, graf. prikazi (pretežno u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Poslijediplomski stručni studij Marketing menadžment. 
502 |a Ekon. fak., Rijeka, 2009. 
504 |a Bibliografija: listovi 137-142 i uz tekst. 
504 |a Summary. 
981 |p CRO  |r HRB2009 
998 |m vško1202  |p 1203ZIi  |c bpko120315