Kad u matematici "više" zapravo znači "manje"

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000787022/Similar
Matična publikacija: Psihologijske teme
20 (2011), 1 ; str. 115-130
Glavni autor: Pavlin-Bernardić, Nina (-)
Ostali autori: Rovan, Daria (-), Vlahović-Štetić, Vesna
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, N., Rovan, D., & Vlahović-Štetić, V. (2011). Kad u matematici "više" zapravo znači "manje": Kad u matematici "više" zapravo znači "manje" : analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe. Psihologijske teme.

Chicago stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina, Daria Rovan, and Vesna Vlahović-Štetić. "Kad u matematici "više" zapravo znači "manje": Kad u matematici "više" zapravo znači "manje" : analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe." 2011.

MLA stil citiranja

Pavlin-Bernardić, Nina, Daria Rovan, and Vesna Vlahović-Štetić. "Kad u matematici "više" zapravo znači "manje": Kad u matematici "više" zapravo znači "manje" : analiza uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka usporedbe." 2011.