Integration of corporate social responsibolity into loyality programs in the tourism industry

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000782917/Details
Matična publikacija: Tourism and hospitality management
16 (2010), 1 ; str. 101-108
Glavni autor: Nemec Rudež, Helena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 00917caa a2200253 i 4500
001 NSK01000782917
003 HR-ZaNSK
005 20120528100343.0
007 ta
008 111019s2010 ci | |||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000782917 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 338.48  |2 MRF 1998. 
080 |a 658  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Nemec Rudež, Helena 
245 1 0 |a Integration of corporate social responsibolity into loyality programs in the tourism industry /  |c Helena Nemec Rudež. 
504 |a Bibliografija: 22 jed. 
653 0 |a Program vjernosti  |a Korporativna socijalna odgovornost 
773 0 |t Tourism and hospitality management  |x 1330-7533  |g 16 (2010), 1 ; str. 101-108 
981 |b B08/10  |p CRO 
998 |a rado111019  |c vol1120528 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=96833  |y Elektronička verzija članka