|
|
|
|
LEADER |
01190nam a2200313 i 4500 |
001 |
NSK01000753905 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20200331134523.0 |
007 |
ta |
008 |
110105s2010 ci a m 000 0 hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000753905
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 376.1:159.913
|2 MRF 1998.
|
080 |
|
|
|a (043.3)
|2 MRF 1998.
|
100 |
1 |
|
|a Rakić, Vini
|
245 |
1 |
0 |
|a Utjecaj treninga asertivnosti na socijalnu kompetenciju i samopoimanje učenika s teškoćama :
|b doktorska disertacija /
|c Vini Rakić ; mentor Ljiljana Igrić.
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b V. Rakić,
|c 2010.
|e ([s. l. :
|f s. n.])
|
300 |
|
|
|a 214 listova :
|b graf. prikazi u bojama ;
|c 30 cm.
|
500 |
|
|
|a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Znanstveno-učilišni kampus.
|
502 |
|
|
|a Eduk.-rehab. fak, Zagreb, 2010.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: listovi 192-205.
|
504 |
|
|
|a Summary.
|
650 |
|
7 |
|a Djeca s teškoćama u razvoju
|x Odgoj i obrazovanje
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Trening asertivnosti
|v Osvrti i kritike
|2 nskps
|
981 |
|
|
|p CRO
|r HRB2010
|
998 |
|
|
|m vško1101
|c rjko120710
|