Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole
Dijete školske dobi kroz svoje odrastanje nalazi se u situaciji da svakodnevno izmjenjuje najmanje dvije različite sredine (obitelj i školu) i isto toliko odgojnih faktora (roditelji i učitelji). Kako bi se ublažila moguća razilaženja tih sredina i faktora, ukazuje se potreba organiziranja redovite...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000753001/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola 57[! 55] (2009), 21(1) ; str. 73-80 |
Glavni autor: | Imširagić, Amra (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Život i škola |
LEADER | 02025caa a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000753001 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20131021142148.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 101222s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000753001 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 376 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Imširagić, Amra | |
245 | 1 | 0 | |a Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole / |c Amra Imširagić. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 4 jed | ||
504 | |a Abstract | ||
520 | |a Dijete školske dobi kroz svoje odrastanje nalazi se u situaciji da svakodnevno izmjenjuje najmanje dvije različite sredine (obitelj i školu) i isto toliko odgojnih faktora (roditelji i učitelji). Kako bi se ublažila moguća razilaženja tih sredina i faktora, ukazuje se potreba organiziranja redovite i kvalitetne suradnje obitelji i škole. Učenici oštećenoga sluha, kao članovi obitelji, jednako su važni u tom obrazovnom lancu. Čak i najpažljiviji i najsposobniji učitelji trebaju podršku roditelja i ostalih članova obitelji koji će poticati i učiti djecu da cijene učenje. Roditelji su najvažniji učitelji svojoj djeci. Roditeljski stav i gledanje na obrazovanje lako se prenosi na djecu. Da bi osigurali uspjeh u školi, djeca trebaju podršku roditelja u aktivnostima vezanim za školu. Iz toga se razloga suvremena škola okreće roditeljima i uvažava ih kao utjecajne faktore o kojima može ovisiti kvalitetan odgojno-obrazovni rad škole u cjelini. Potvrđena je funkcionalna veza između redovite i aktivne suradnje roditelja učenika oštećenoga sluha i uspjeha učenika u odgojno - obrazovnom radu | ||
653 | |a Učenici oštećenoga sluha |a Školski uspjeh | ||
773 | 0 | |t Život i škola |x 0044-4855 |g 57[! 55] (2009), 21(1) ; str. 73-80 | |
981 | |b B12/09 |p CRO | ||
998 | |a rado101222 |p 1107DKi |c zvdo120123 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/zivot-i-skola |y Život i škola |