Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole

Dijete školske dobi kroz svoje odrastanje nalazi se u situaciji da svakodnevno izmjenjuje najmanje dvije različite sredine (obitelj i školu) i isto toliko odgojnih faktora (roditelji i učitelji). Kako bi se ublažila moguća razilaženja tih sredina i faktora, ukazuje se potreba organiziranja redovite...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000753001/Details
Matična publikacija: Život i škola
57[! 55] (2009), 21(1) ; str. 73-80
Glavni autor: Imširagić, Amra (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Život i škola
LEADER 02025caa a2200289 i 4500
001 NSK01000753001
003 HR-ZaNSK
005 20131021142148.0
007 ta
008 101222s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000753001 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 376  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Imširagić, Amra 
245 1 0 |a Stavovi roditelja učenika oštećenoga sluha o suradnji obitelji i škole /  |c Amra Imširagić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 4 jed 
504 |a Abstract 
520 |a Dijete školske dobi kroz svoje odrastanje nalazi se u situaciji da svakodnevno izmjenjuje najmanje dvije različite sredine (obitelj i školu) i isto toliko odgojnih faktora (roditelji i učitelji). Kako bi se ublažila moguća razilaženja tih sredina i faktora, ukazuje se potreba organiziranja redovite i kvalitetne suradnje obitelji i škole. Učenici oštećenoga sluha, kao članovi obitelji, jednako su važni u tom obrazovnom lancu. Čak i najpažljiviji i najsposobniji učitelji trebaju podršku roditelja i ostalih članova obitelji koji će poticati i učiti djecu da cijene učenje. Roditelji su najvažniji učitelji svojoj djeci. Roditeljski stav i gledanje na obrazovanje lako se prenosi na djecu. Da bi osigurali uspjeh u školi, djeca trebaju podršku roditelja u aktivnostima vezanim za školu. Iz toga se razloga suvremena škola okreće roditeljima i uvažava ih kao utjecajne faktore o kojima može ovisiti kvalitetan odgojno-obrazovni rad škole u cjelini. Potvrđena je funkcionalna veza između redovite i aktivne suradnje roditelja učenika oštećenoga sluha i uspjeha učenika u odgojno - obrazovnom radu 
653 |a Učenici oštećenoga sluha  |a Školski uspjeh 
773 0 |t Život i škola  |x 0044-4855  |g 57[! 55] (2009), 21(1) ; str. 73-80 
981 |b B12/09  |p CRO 
998 |a rado101222  |p 1107DKi  |c zvdo120123 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/zivot-i-skola  |y Život i škola