Strategic analysis of the world pharmaceutical industry

Svjetska farmaceutska industrija uvelike se promijenila u posljednjem desetljeću. Intenzivna globalizacija, povećana konkurencija i borba za udjel na globalnom tržištu stvorili su nove izazove za farmaceutske kompanije. Ubrzana globalizacija definitivno je djelovala na konsolidaciju svjetske farmace...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000752119/Details
Matična publikacija: Management (Split)
14 (2009), 1 ; str. 59-76
Glavni autor: Kesič, Dragan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: http://hrcak.srce.hr/management
LEADER 02016caa a2200289 i 4500
001 NSK01000752119
003 HR-ZaNSK
005 20111223151414.0
007 ta
008 101214s2009 ci ||| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)000752119 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 615  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Kesič, Dragan 
245 1 0 |a Strategic analysis of the world pharmaceutical industry /  |c Dragan Kesič. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bliografija: 58 jed 
504 |a Sažetak 
520 |a Svjetska farmaceutska industrija uvelike se promijenila u posljednjem desetljeću. Intenzivna globalizacija, povećana konkurencija i borba za udjel na globalnom tržištu stvorili su nove izazove za farmaceutske kompanije. Ubrzana globalizacija definitivno je djelovala na konsolidaciju svjetske farmaceutske industrije. Stoga sklapanje savezništva u obliku pripajanja i akvizicije sve više i više postaje temeljnom strateškom orijentacijom svjetskih farmaceutskih kompanija. Spajanjem one žele stvoriti stratešku sinergiju kako bi postale uspješnije, konkurentnije i sposobne za nove cikluse istraživanja i razvoja. Farmaceutsku industriju u Istočnoj Europi u većini su preuzele multinacionalne kompanije, čime su se stvorili novi menadžerski izazovi. Može se predvidjeti da će intenzivni procesi povezivanja u svjetskoj farmaceutskoj industriji stvoriti još i veće farmaceutske koncerne i ubrzati stvaranje oligopola na globalnoj razini. Može se zaključiti da će strateški menadžment, s izrazitom tržišnom orijentacijom, odigrati važnu ulogu i biti prioritetna funkcija u budućoj globalizaciji i konsolidacijskim procesima u svjetskoj farmaceutskoj industriji 
653 |a Farmaceutska industrija  |a Strateška analiza 
773 0 |t Management (Split)  |x 1331-0194  |g 14 (2009), 1 ; str. 59-76 
981 |b B12/09  |p CRO 
998 |a rado101214  |c zvdo111223 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/management