Predjezična i rana jezična komunikacija
U istraživanju rane komunikacije uglavnom se naglasak stavlja na istraživanje jezičnog razvoja. Period predjezične komunikacije je sustavno zanemarivan. Cilj ovog istraživanja je stoga bio analizirati obilježja intencijske predjezične komunikacije u djece s perinatalnim oštećenjem mozga (klinička sk...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000746630/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 45 (2009), 1 ; str. 15-29 |
Glavni autor: | Ljubešić, Marta (-) |
Ostali autori: | Cepanec, Maja, logopedinja (-), Ivšac, Jasmina, Šimleša, Sanja |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja |
LEADER | 02238caa a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000746630 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20150416090036.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 101021s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000746630 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 376 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Ljubešić, Marta | |
245 | 1 | 0 | |a Predjezična i rana jezična komunikacija : |b obilježja prijelaznog stadija u djece s perinatalnim oštećenjem mozga / |c Marta Ljubešić, Maja Cepanec, Jasmina Ivšac Pavliša, Sanja Šimleša. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: str. 27-28 | ||
504 | |a Summary | ||
520 | |a U istraživanju rane komunikacije uglavnom se naglasak stavlja na istraživanje jezičnog razvoja. Period predjezične komunikacije je sustavno zanemarivan. Cilj ovog istraživanja je stoga bio analizirati obilježja intencijske predjezične komunikacije u djece s perinatalnim oštećenjem mozga (klinička skupina) u usporedbi s obilježjima kontrolnih ispitanika u približno istom komunikacijskom razvojnom stadiju (6 mjeseci prije negoli dijete ovlada ekspresivnim vokabularom ve!im od 50 riječi). Istraživanje je dio longitudinalnog praćenja djece s perinatalnim ošte!enjem mozga u okviru projekta „Kognitivni i jezični razvoj u djece s neurorazvojnim rizikom“. Ispitanici su 11 djece s pre/perinatalnim oštećenjem mozga koja su imala uredan razvojni kvocijent, 5 djece s perinatalnim oštećenjem mozga koja su imala usporen kognitivni razvoj, te 5 djece bez dokazanih neurorazvojnih čimbenika rizika. Procijenjeni su na varijablama koje se odnose na mentalnu dob, jezično razumijevanje, jezičnu ekspresiju te komunikacijske funkcije i komunikacijska sredstava | ||
653 | |a Perinatalno oštećenje mozga |a Predjezična komunikacija | ||
700 | 1 | |a Cepanec, Maja, |c logopedinja | |
700 | 1 | |a Ivšac, Jasmina | |
700 | 1 | |a Šimleša, Sanja | |
773 | 0 | |t Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja |x 1331-3010 |g 45 (2009), 1 ; str. 15-29 | |
981 | |b B09/09 |p CRO | ||
998 | |a dalo101021 |c zvdo120130 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/hrzri |y Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja |