• Analiza organizacijske kulture u informatičkom obrazovanju po ECDL standardu
• Agroturizam kao dodatne djelatnosti na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima
• Anglizmi u njemačkom poslovnom jeziku : lingvistička interferencija
• Akademska i socijalna prilagodba na studij na primjeru studenata privatnog viskog učilišta
• Alati za izvođenje marketing aktivnosti putem socijalnih mreža
• Analiza osjetljivosti u funkciji investicijskog odlučivanja
• Agroturizam u globalizacijsim procesimap
• Analiza rizika upravljanja poduzećem
• Analiza performansi tvrtke Delhaize, sa posebnim osvrtom na poslovanje u Srbiji
• Analiza značajki rodno uvjetovanog komunikacijskog stila u poduzetničkom diskursu
• Analitički pristup financiranju dugotrajne imovine putem leasinga
• Analiza mogućnosti pariteta eura i dolara
• Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu
• Decentralizacija funkcije školstva Virovitičko-podravske županije
• Deepwater Horizon : Uzrok uništenja velikog ekosustava
• Diskriminacija žena na tržištu rada s osvrtom na Hrvatsku
• Diferenciranje maloprodavača putem premijskih trgovačkih maraka
• Dokumentarni film u nastavi poslovnog engleskog jezika
• Discourse-oriented approach to business English : linking language in use and business context
• Eligible Customer Management (ECM) : upravljanje odnosima s povlaštenim klijentima
• Etika potrošača u kros-kulturnom okruženju
• Ekonomija iskustva kao produkt kulturne globalizacije
• Ekološko obilježavanje kao kriterij za registraciju i zaštitu robne marke
• Etika u računovodstvu
• Funkcionalna hrana i potrošači
• Facebook, komunikacija 21. stoljeća
• Female entrepreneurship - as potential benefit to the economic development of Serbija
• Garancijski žig kao faktor preferencija potrošača
• Gastronomija kao važan dio turističke ponude u Hrvatskoj
• Globalizacija kao proces rada
• Harmoniziranje metodologija statističkih istraživanja u Republici Hrvatskoj s metodologijama europskog statističkog sustava
• Hospicij-potreba humanog društva
• Interdisciplinarnost matematike i prirode u gospodarsvub
• Izvještavanje o društvenoj odgovornosti banaka u Hrvatskoj
• Implementacija sustava financijskog upravljanja i kontrola u jedinicama lokalne uprave i samouprave
• Ispitivanje utjecaja demografskih čimbenika na tendencije potrošačkog etnocentrizma u Sjevernoj Hrvatskoj
• IDEF metodologija modeliranja informacijskih sustava
• Izgradnja učećih organizacija kao modalitet izgradnje učećega društva
• Interno financijsko izvještavanje unutar proračunskih korisnika kao potpora javnom menadžmentu
• Istraživanje socijalne dimenzije upravljanja razvojem zaštićenih područja na primjeru javne ustanove Nacionalni park Plitvička jezera
• Innovation as a generator of socio-economic development
• Institucionalna promjena - čimbenik privlačenja investicija u zemljama tranzicije
• Institutional ownership and corporate value : evidence from Karachi Stock Exchange (KSE) 30-index Pakistan
• Interkulturalni menadžment i interkulturalni trening
• Izvještaj o društvenoj odgovornosti prema GRI smjernicama
• Javnoprivatno partnerstvo : primjenjivost iskustava na Republiku Hrvatsku
• Komparativna analiza organizacijske kulture u procesu preuzimanja na primjeru privatnih visokih učilišta
• Kulturalna uvjetovanost razvoja transformacijskog stila vodstva
• Koncepti različitosti u multikulturalnim tvrtkama
• Kratak osvrt na osnovne karakteristike Prijedloga za Uredbu Europskog parlamenta i Vijeća o zajedničkom Europskom kupoprodajnom pravu
• Komunikacija u procesu menadžmenta
• Kontroling : pretpostavka djelotvornoga rada menadžmenta
• Kako markeri vjerojatnosti utječu na stav o brendu i namjeri kupnje kroz kolektivističke ili individualističke apele
• Ključni pokazatelji uspješnosti procesa zaštite zdravlja, sigurnosti na radu i zaštite okoliša
• Kvaliteta podataka i njen značaj danas
• Koncept Treća Italija - zemlja mikropoduzeća i klastera
• Koncesija - značenje pojma i povijesni razvoj
• Ljevica danas u svijetu
• Logističko upravljanje distribucijom : čimbenik uspješnosti poslovanja na tržištu piva Bosne i Hercegovine
• Lokacijski servisi i njihove marketinške mogućnosti
• Motivacijski faktori upravljanja ljudskog potencijala u školskom menadžmentu
• Mogućnosti upravljanja odnosima s klijentima u razvoju mikroregionalne turističke destinacije na primjeru projekta "Vallis Therme"
• Mogućnosti i ograničenja strojnog prevođenja
• Moderni sustavi upravljanja u organizacijama
• Marketinška komunikacija u digitalnom svijetu
• Menadžment ljudskih resursa
• Mogućnosti razvoja marketinga žamora među tinejdžerima putem Facebooka
• Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta
• Matematički uvjet za stabilnost planeta
• Menadžment u organizacijama kaznenopravnog sustava : vrijeme promjena
• Menadžer proizvoda i životni ciklus proizvoda na tržištu
• Mogućnosti primjene hibridnog modela elektroničkog obrazovanja u državnoj upravi na primjeru HZMO
• Markentiški elementi u funkciji razvoja hrvatskoga tržišta osiguranja
• Matematički model za financiranje osnovnog i srednjeg školstva na razini područne samouprave
• Model i simulacija kvadraturnog hibrida širokopojasnog balansnog mikrovalnog pojačala
• Marketinški aspekti strateškog pozicioniranja odabranog proizvoda na tržište Europske unije
• Multigeneracijska radna snaga - prednost ili nedostatak za suvremene organizacije
• Moderni trendovi u prehrani i njhov utjecaj na ugostiteljsku kuhinju
• Modeli upravljanja kvalitetom u neprofitnom sektoru
• MSFI 13 - mjerenje fer vrijednosti
• Načini obavljanja komunalnih djelatnosti u sustavu komunalnog gospodarstva
• NUTS II regije kao dio kohezijske politike Europske unije
• Norme informacijske sigurnosti ISO/IEC 27K
• Novi trendovi u području razvoja psihološkog ugovora
• Otkrivanje i unapređenje kvalitete pružanja usluge putem tajne kupnje
• Osiguranje odgovornosti brodara putem P&I klubova
• Ograničavajući čimbenici razvoja ruralnog turizma Lonjskog polja
• Objekti i metafore marke meta marketinga
• Optimizacija web sjedišta
• Obrazovanje i strateški menadžment kao konkurentske prednosti
• Organizacijske razine mjerenja performansi
• Osobni marketing
• Organizacija rada u prijemnom odjelu hotela visoke kategorije na području Republike Hrvatske
• Osobine uspješnih prodavača oglasnog prostora
• Oblik i struktura poslovnog pisma
• Odnosi s javnošću u funkciji društveno odgovornog poslovanja
• Odnosi s javnošću putem internetskih stranica na primjeru krizne situacije u mliječnoj industriji
• Openflow komutator u SDN mrežama
• Problemi raspodjele nadležnosti između države i lokalnih i područnih vlasti u području predškolskog odgoja
• Promišljanje razvoja ekoturizma i ekološke poljoprivrede
• Položaj žena u rukovodećim strukturama službi jedinica lokalne uprave i područne (regionalne) samouprave na primjeru Virovitičko podravske županije
• Procjena kreditnog rizika
• Primjena e-mail marketinga u hotelijerstvu
• Procjena poduzetničkog potencijala privatnog veleučilišta prema modelu "Poduzetničkog sveučilišta"
• Potrebe za visokoobrazovanim kadrom u hotelijerstvu i turizmu u Splitsko-dalmatinskoj županiji
• Pokazatelji utjecaja veleučilišta "Marko Marulić" na razvoj gospodarstva
• Poslovni inkubatori kao generatori razvoja poduzetništva
• Portfelj i izbor vrijednosnica
• Predviđanja u turizmu temeljena na metodi najmanjih kvadrata
• Primjena zelenog marketinga u Vukovarsko-srijemskoj županiji
• Područja primjene stavova potrošača
• Položaj žena u menadžmentu : novi trendovi u fenomenu staklenog stropa
• Pouke velikog sloma 1929. i globalne krize 2007.
• Pravci razvoja prodajnih kanala osiguranja u Hrvatskoj i Europskoj uniji
• Prebukiranje kao način upravljanja kapacitetima u hotelijerstvu
• Primjena FTOPSIS metode i igara protiv prirode u izboru dobavljača
• Programi cjeloživotnog učenja u lukama nautičkog turizma
• Praćenje troškova kvalitete u poslovnim organizacijama
• Promjene u promocijskom miksu promjenom organizacijske strukture na primjeru divizije za ciglu i crijep Nexe Grupe
• Ruralna sociologija kao posebna sociološka disciplina : život na selu
• Regionalni razvoj Republike Hrvatske s posebnim osvrtom na Virovitičko-podravsku županiju
• Rodna dihotonija distribucije nezaposlenosti za vrijeme ekonomske krize u Hrvatskoj
• Razvoj novog modela ocjene kreditnog rizika za poduzetnike početnike
• Računovodstvena etika i njezina važnost u računovodstvenoj profesiji
• Računovodstveni aspekt autorskih i srodnih prava
• Razvoj startup kulture u Hrvatsko u funkciji razvoja gospodarstva
• Sposobnost zaduživanja trgovačkih društava
• Sustav praćenja kompetencija, radne uspješnosti i nagrađivanja radnika
• Struktura i stil poslovnog pisma na engleskom jeziku
• Suvrenei menadžment u uvjetima globalnog poslovanja
• Stil vođenja u funkciji uspješnog poslovanja tvrtke
• Strateško upravljanje korporacijama temeljem ekonomske dodane vrijednosti
• Specifičnost komuniciranja prilikom uvođenja nove modne marke na hrvatsko tržište - studija slučaja Freywille
• Socio-psihološki aspekti odlučivanja
• Stavovi potrošača u promotivnim aktivnostima
• Suvremene markentiške strategije i brendiranje proizvoda kao izazovi globanog marketinga
• Specifičnosti upravljanja državnom imovinom u Republici Hrvatskoj uz osvrt na međunarodna iskustva
• Stavovi i percepcije vlasnika turističkih seoskih obiteljskih gospodarstava o razvojnim potencijalima agroturizma petrinjskog kraja
• The connection between value system and innovativity of media students in Serbia, Croatia and Bosnia and Herzegovina
• Transportni problem u šumarstvu
• The analysis of available ERP solutions and trends in industry of management information systems
• The role of small family tourism enterprises in achieving a quality development of tourism in Šibenik-Knin County as a tourist destination : review and research proposals
• Tajni dogovori u oligopolu
• Teorijsko znanje i praksa u globalnom okruženju
• Tehnike istraživanja tržišta u funkciji upravljanja prodajom
• Utjecaj posljedica globalizacije i razvitka informacijsko-komunikacijskih tehnologija na novi svjetski poredak
• Uloga poslovnih anđela u poduzetništvu
• Utjecaj ambalaže na prodaju proizvoda
• Upravljanje znanjem : suvremena sržna kompetencija
• Utjecaj demografskog procesa starenja na gospodarska kretanja u Republici Hrvatskoj
• Utjecaj gospodarenja šumama na biološku raznolokost Republike Hrvatske
• Upravljanje kvalitetom u obrazovanju : ISO 9001 : 2008 kao alat za podizanje kvalitete
• Upravljanje marketingom u nakladništvu : analiza stavova stanovništva grada Đakova o gerila marketingu
• Upravljanje apsorpcijskim kapacitetima u korištenju fondova Europske unije : izazovi Panonske regije
• Upravljanje primjenom pristupa temeljnog na procjeni rizika poslovanja i rizika od pranja novca
• Utjecaj marketinškog miksa na potražnju proizvoda građevinskog materijala u Republici Hrvatskoj
• Učestalost i učinkovitost različitih strategija traženja posla
• Upravljanje talentima u vrijeme krize u poduzećima u Republici Hrvatskoj
• Upravni ugovor prema Zakonu o općem upravnom postupku
• Unaprjeđivanje kvalitete izvršavanja probacijskih poslova
• Usporedba planiranja i pripremanja za nastavni rad u različitim nivoima školovanja
• Utjecaj internet marketinga na razvoj brenda turističke destinacije
• Upravljanje čimbenicima profitabilnosti informacijskog sektora
• Utjecaj sustava kvaliteta na zadovoljstvo i odanost studenata VŠ eMPIRICA
• Upravljanje odnosima s klijentima kao temelj izgradnje konkurentskih pozicija agencija za posredovanje u prometu na tržištu nekretnina
• Utjecaj kulture na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda u Republici Hrvatskoj
• Veličina potencijalnog „odljeva mozgova“ studenata Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
• Veza između obuke zaposlenika i motivacije za rad
• Značaj cjeloživotnog učenja s osvrtom financiranje iz fondova Europske unije
• Značaj trošarine na energente i električnu energiju
• Značenje računovodstvenih kontrola u sustavu unutarnjih financijskih kontrola proračunskih korisnika
• Značajke tržišnog natjecanja u softverskoj industriji Republike Hrvatske
• Značaj institucionalnih investitora u evoluciji financijskih sustava
Praktični menadžment
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745328 |
---|---|
Vrsta građe: | Časopis |
Povezani zapisi: | |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Virovitica :
Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici,
2010- .
|
Isto izdanje u drugom mediju: | Praktični menadžment (Online) |
Predmet: |
NSK Zatvoreno spremište
Signatura: |
234.541 |
---|---|
Primjerak #1 Vol.1:br.1(2010) |
Korištenje u čitaonici |
Primjerak #1 Vol.7:br.1(2016)Spec.izdanje |
Korištenje u čitaonici |
Primjerak #1 Vol.6:br.1(2015) |
Korištenje u čitaonici |
Primjerak #1 Vol.4(2013)-5(2014) |
Korištenje u čitaonici |
Primjerak #1 Vol.3(2012) |
Korištenje u čitaonici |
Primjerak #1 Vol.2:br.3(2011) |
Korištenje u čitaonici |
Primjerak #1 Vol.2:br.2(2011) |
Korištenje u čitaonici |
NSK Spremište arhivskih primjeraka
Signatura: |
A 234.541 |
---|---|
Primjerak #1 Vol.4:br.1-2(2013) |
Nije za posudbu |
Primjerak #1 Vol.7:br.1(2016)Spec.izdanje |
Nije za posudbu |
Primjerak #1 Vol.6:br.1(2015) |
Nije za posudbu |
Primjerak #1 Vol.5(2014) |
Nije za posudbu |
Primjerak #1 Vol.1:br.1(2010) |
Nije za posudbu |
Primjerak #1 Vol.3(2012) |
Nije za posudbu |
Primjerak #1 Vol.2:br.3(2011) |
Nije za posudbu |
Primjerak #1 Vol.2:br.2(2011) |
Nije za posudbu |
NSK Čitaonica tekućih časopisa
Signatura: |
P (HRV) |
---|---|
Primjerak #1 Vol.5:br.1(2014) |
Korištenje u čitaonici |
Primjerak #1 specijalno izdanje Vol.7:br.1(2016) |
Korištenje u čitaonici |