Problemski zadaci - kako ih rješavaju uspješni i neuspješni učenici

Problemski zadaci sastavni su dio matematike i učenici se s njima gotovo svakodnevno susreću. Ti zadaci trebali bi djeci povezati sadržaje matematike i spoznaje o konkretnom okruženju, te bi ih djeca, oslanjajući se na vlastito iskustvo, trebala lakše rješavati. Unatoč očekivanom, problemski zadaci...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745218/Details
Matična publikacija: Odgojne znanosti
11 (2009), 1(17) ; str. 141-151
Glavni autor: Klasnić, Irena (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Odgojne znanosti
LEADER 01913caa a2200289 i 4500
001 NSK01000745218
003 HR-ZaNSK
005 20140512140017.0
007 ta
008 101006s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000745218 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 371.3:51  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Klasnić, Irena 
245 1 0 |a Problemski zadaci - kako ih rješavaju uspješni i neuspješni učenici /  |c Irena Klasnić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 25 jed 
504 |a Abstract 
520 |a Problemski zadaci sastavni su dio matematike i učenici se s njima gotovo svakodnevno susreću. Ti zadaci trebali bi djeci povezati sadržaje matematike i spoznaje o konkretnom okruženju, te bi ih djeca, oslanjajući se na vlastito iskustvo, trebala lakše rješavati. Unatoč očekivanom, problemski zadaci u početnoj nastavi matematike djeci su teški i nerazumljivi te učenici često doživljavaju neuspjeh u njihovu rješavanju. U radu se opisuju razvoj mišljenja o osnovnim matematičkim pojmovima već od dojenačke dobi te empirijska istraživanja koja to potkrepljuju. Navode se vrste problemskih matematičkih zadataka: zadaci promjene, zadaci kombiniranja te zadaci usporedbe koji su djeci najteži tip zadataka. Posebno se prikazuju istraživanja koja donose rezultate o utjecaju dobi i spola na rješavanje problemskih matematičkih zadataka. Pojašnjavaju se „shortcut“ i „meaningful“ pristup rješavanju te se ističe tendencija korištenja različitih strategija kod uspješnih i neuspješnih učenika 
653 |a Nastava matematike  |a Problemski zadaci 
773 0 |t Odgojne znanosti  |x 1846-1204  |g 11 (2009), 1(17) ; str. 141-151 
981 |b B09/09  |p CRO 
998 |a boko101006  |c zvdo120201  |p 1405LEi 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/odgojne-znanosti  |y Odgojne znanosti