Problemski zadaci - kako ih rješavaju uspješni i neuspješni učenici
Problemski zadaci sastavni su dio matematike i učenici se s njima gotovo svakodnevno susreću. Ti zadaci trebali bi djeci povezati sadržaje matematike i spoznaje o konkretnom okruženju, te bi ih djeca, oslanjajući se na vlastito iskustvo, trebala lakše rješavati. Unatoč očekivanom, problemski zadaci...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745218/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 11 (2009), 1(17) ; str. 141-151 |
Glavni autor: | Klasnić, Irena (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Odgojne znanosti |
LEADER | 01913caa a2200289 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000745218 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20140512140017.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 101006s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000745218 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 371.3:51 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Klasnić, Irena | |
245 | 1 | 0 | |a Problemski zadaci - kako ih rješavaju uspješni i neuspješni učenici / |c Irena Klasnić. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 25 jed | ||
504 | |a Abstract | ||
520 | |a Problemski zadaci sastavni su dio matematike i učenici se s njima gotovo svakodnevno susreću. Ti zadaci trebali bi djeci povezati sadržaje matematike i spoznaje o konkretnom okruženju, te bi ih djeca, oslanjajući se na vlastito iskustvo, trebala lakše rješavati. Unatoč očekivanom, problemski zadaci u početnoj nastavi matematike djeci su teški i nerazumljivi te učenici često doživljavaju neuspjeh u njihovu rješavanju. U radu se opisuju razvoj mišljenja o osnovnim matematičkim pojmovima već od dojenačke dobi te empirijska istraživanja koja to potkrepljuju. Navode se vrste problemskih matematičkih zadataka: zadaci promjene, zadaci kombiniranja te zadaci usporedbe koji su djeci najteži tip zadataka. Posebno se prikazuju istraživanja koja donose rezultate o utjecaju dobi i spola na rješavanje problemskih matematičkih zadataka. Pojašnjavaju se „shortcut“ i „meaningful“ pristup rješavanju te se ističe tendencija korištenja različitih strategija kod uspješnih i neuspješnih učenika | ||
653 | |a Nastava matematike |a Problemski zadaci | ||
773 | 0 | |t Odgojne znanosti |x 1846-1204 |g 11 (2009), 1(17) ; str. 141-151 | |
981 | |b B09/09 |p CRO | ||
998 | |a boko101006 |c zvdo120201 |p 1405LEi | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/odgojne-znanosti |y Odgojne znanosti |