Vjerodostojnost – temelj medijskog djelovanja

Vjerodostojnost u komunikaciji veoma je značajan element poslovne (i svake druge) politike i prerasta u meritoran faktor uspješnosti. Laži, zamagljivanje činjenica, manipulacije i prikazivanje samo 'lijepog lica' stručnjaci označavaju kao 'kilere' vjerodostojnosti. Uloga odnosa s...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000742188/Details
Matična publikacija: Medianali
3 (2009), 6 ; str. 121-132
Glavni autor: Gavranović, Ante (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Medianali
LEADER 01585caa a2200277 i 4500
001 NSK01000742188
003 HR-ZaNSK
005 20150522110250.0
007 ta
008 100831s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000742188 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 659  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Gavranović, Ante 
245 1 0 |a Vjerodostojnost – temelj medijskog djelovanja /  |c Ante Gavranović. 
504 |a Bibliografija: 10 jed 
504 |a Summary 
520 |a Vjerodostojnost u komunikaciji veoma je značajan element poslovne (i svake druge) politike i prerasta u meritoran faktor uspješnosti. Laži, zamagljivanje činjenica, manipulacije i prikazivanje samo 'lijepog lica' stručnjaci označavaju kao 'kilere' vjerodostojnosti. Uloga odnosa s javnošću u kreiranju medija stalno raste i postoji latentna opasnost da najveći dio sadržaja tiskovina, napose onih specijaliziranih, bude ispunjen PR materijalom. Odnos između medija i PR-a stalno poprima nove oblike i veoma je važno stalno kontrolirati te međuodnose, jer realno prijeti opasnost da se oni pretvore u svoju suprotnost. To više što zaista postoje nastojanja da PR zadobije previše važno mjesto u ukupnom medijskom prostoru 
653 0 |a Mediji  |a Odnosi s javnošću  |a Vjerodostojnost  |a Društvene vrijednosti  |a Komunikologija 
773 0 |t Medianali  |x 1846-436X  |g 3 (2009), 6 ; str. 121-132 
981 |b B07/09  |p CRO 
998 |a luko100831  |c vol2o121109 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/medianali  |y Medianali