Metode prikupljanja podataka za sustave upravljanja odnosa s klijentima

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000741122/Details
Glavni autor: Javorsky, Daniel (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : D. Javorsky, 2009.
LEADER 01040nam a2200265 i 4500
001 NSK01000741122
003 HR-ZaNSK
005 20110103112434.0
007 ta
008 100730s2009 ci a m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000741122 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658.89(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Javorsky, Daniel 
245 1 0 |a Metode prikupljanja podataka za sustave upravljanja odnosa s klijentima :  |b magistarski rad /  |c Daniel Javorsky ; [mentor Mario Spremić]. 
260 |a Zagreb :  |b D. Javorsky,  |c 2009.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 133 str. :  |b graf. prikazi u bojama ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Poslijediplomski studij Informatički management. 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2009. 
504 |a Bibliografija: str. 132. 
530 |a Dostupno i na CD-ROM-u. 
776 0 |t Metode prikupljanja podataka za sustave upravljanja odnosa s klijentima 
981 |p CRO  |r HRB2009 
998 |m vško1007  |c zvdo100811