Uključivanje i osnaživanje korisnika tijekom terenske prakse studenata socijalnog rada
Sažetak: U radu su prikazani rezultati evaluacijskog istraživanja terenske prakse studenata druge godine Studijskog centra scoijalnog rada iz perspektive korisnika, provedenog 2005. godine. Svrha ovog evaluacijskog istraživanja bila je dobiti uvid u doživljaj programa studentske terenske prakse iz p...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000740276/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Ljetopis socijalnog rada 16 (2009), 2 ; str. 395-456 |
Glavni autor: | Urbanc, Kristina (-) |
Ostali autori: | Kletečki Radović, Marijana (-), Delale, Eva Anđela |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ljetopis socijalnog rada |
LEADER | 02846caa a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000740276 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20111110124042.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100527s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000740276 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 1 | |a hrv |a eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 364 | ||
100 | 1 | |a Urbanc, Kristina | |
245 | 1 | 0 | |a Uključivanje i osnaživanje korisnika tijekom terenske prakse studenata socijalnog rada = |b Involvement and the empowerment of users during the field placements of social work students / |c Kristina Urbanc, Marijana Kletečki Radović, Eva Anđela Delale. |
246 | 3 | 1 | |a Involvement and the empowerment of users during the field placements of social work students |
300 | |b Ilustr. | ||
500 | |a Tematski broj: Korisnici usluga kao iskustveni eksperti u obrazovanju i istraživanju u socijalnom radu | ||
504 | |a Bibliografija: 28 jed | ||
520 | 8 | |a Sažetak: U radu su prikazani rezultati evaluacijskog istraživanja terenske prakse studenata druge godine Studijskog centra scoijalnog rada iz perspektive korisnika, provedenog 2005. godine. Svrha ovog evaluacijskog istraživanja bila je dobiti uvid u doživljaj programa studentske terenske prakse iz perspektive korisnika te uključivanjem korisnika u proces vrednovanja programa otvoriti dodatne mogućnosti sustvaranja programa. Cilj istraživanja bio je dobiti odgovor na pitanje kako korisnici-iskustveni eksperti doživljavaju program studentske prakse. Specifično, cilj je bio dobiti uvid u motivaciju korisnika za sudjelovanje u programu, njihov doživljaj sadržaja i tijeka prakse te njihove preporuke za poboljšanje programa. Rezultati istraživanja govore o načinu na koji korisnici percipiraju svoju ulogu u obrazovanju socijalnih radnika, ali također i o tome da su korisnici »već uključeni«, naime, da su to oduvijek bili, budući da predstavljaju najrelevantniji izvor podataka o sebi i svojim potrebama. Dobiveni rezultati obvezujući su za nastavnike, s obzirom na to da pravo korisnika na uključivanje znači pravo na ravnopravnu poziciju pregovaranja, dogovaranja i interveniranja te ravnopravnu mogućnost sagledavanja iz vlastite perspektive. U tom smislu autori navode smjernice temeljene na rezultatima istraživanja kojima su se rukovodili u daljnjem sustvaranju programa terenske prakse i obrazovanja socijalnih radnika uopće | |
546 | |a Tekst na engl. jeziku: str. 425-456 | ||
653 | |a Socijalni rad |a Uključivanje korisnika |a Terenska praksa | ||
700 | 1 | |a Kletečki Radović, Marijana | |
700 | 1 | |a Delale, Eva Anđela | |
773 | 0 | |t Ljetopis socijalnog rada |x 1846-5412 |g 16 (2009), 2 ; str. 395-456 | |
981 | |b B06/09 |p CRO | ||
998 | |a boko100716 |c zvdo111110 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/ljetopis |y Ljetopis socijalnog rada |