Uključivanje i osnaživanje korisnika tijekom terenske prakse studenata socijalnog rada

Sažetak: U radu su prikazani rezultati evaluacijskog istraživanja terenske prakse studenata druge godine Studijskog centra scoijalnog rada iz perspektive korisnika, provedenog 2005. godine. Svrha ovog evaluacijskog istraživanja bila je dobiti uvid u doživljaj programa studentske terenske prakse iz p...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000740276/Details
Matična publikacija: Ljetopis socijalnog rada
16 (2009), 2 ; str. 395-456
Glavni autor: Urbanc, Kristina (-)
Ostali autori: Kletečki Radović, Marijana (-), Delale, Eva Anđela
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
eng
Predmet:
Online pristup: Ljetopis socijalnog rada
LEADER 02846caa a2200337 i 4500
001 NSK01000740276
003 HR-ZaNSK
005 20111110124042.0
007 ta
008 100527s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000740276 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a hrv  |a eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 364 
100 1 |a Urbanc, Kristina 
245 1 0 |a Uključivanje i osnaživanje korisnika tijekom terenske prakse studenata socijalnog rada =  |b Involvement and the empowerment of users during the field placements of social work students /  |c Kristina Urbanc, Marijana Kletečki Radović, Eva Anđela Delale. 
246 3 1 |a Involvement and the empowerment of users during the field placements of social work students 
300 |b Ilustr. 
500 |a Tematski broj: Korisnici usluga kao iskustveni eksperti u obrazovanju i istraživanju u socijalnom radu 
504 |a Bibliografija: 28 jed 
520 8 |a Sažetak: U radu su prikazani rezultati evaluacijskog istraživanja terenske prakse studenata druge godine Studijskog centra scoijalnog rada iz perspektive korisnika, provedenog 2005. godine. Svrha ovog evaluacijskog istraživanja bila je dobiti uvid u doživljaj programa studentske terenske prakse iz perspektive korisnika te uključivanjem korisnika u proces vrednovanja programa otvoriti dodatne mogućnosti sustvaranja programa. Cilj istraživanja bio je dobiti odgovor na pitanje kako korisnici-iskustveni eksperti doživljavaju program studentske prakse. Specifično, cilj je bio dobiti uvid u motivaciju korisnika za sudjelovanje u programu, njihov doživljaj sadržaja i tijeka prakse te njihove preporuke za poboljšanje programa. Rezultati istraživanja govore o načinu na koji korisnici percipiraju svoju ulogu u obrazovanju socijalnih radnika, ali također i o tome da su korisnici »već uključeni«, naime, da su to oduvijek bili, budući da predstavljaju najrelevantniji izvor podataka o sebi i svojim potrebama. Dobiveni rezultati obvezujući su za nastavnike, s obzirom na to da pravo korisnika na uključivanje znači pravo na ravnopravnu poziciju pregovaranja, dogovaranja i interveniranja te ravnopravnu mogućnost sagledavanja iz vlastite perspektive. U tom smislu autori navode smjernice temeljene na rezultatima istraživanja kojima su se rukovodili u daljnjem sustvaranju programa terenske prakse i obrazovanja socijalnih radnika uopće 
546 |a Tekst na engl. jeziku: str. 425-456 
653 |a Socijalni rad  |a Uključivanje korisnika  |a Terenska praksa 
700 1 |a Kletečki Radović, Marijana 
700 1 |a Delale, Eva Anđela 
773 0 |t Ljetopis socijalnog rada  |x 1846-5412  |g 16 (2009), 2 ; str. 395-456 
981 |b B06/09  |p CRO 
998 |a boko100716  |c zvdo111110 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/ljetopis  |y Ljetopis socijalnog rada