Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja
Sažetak: Proteklih smo godina mogli primijetiti eksploziju zanimanja za metode učenja grupiranih pod nazivom aktivno učenje i nastava usmjerena prema učeniku/studentu, u čijem su središtu aktivna uporaba teorijskoga znanja i individualno učenje. Međutim, u obrazovnoj je praksi i dalje prisutno mnogo...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000737762 |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 9 (2007), 2(14) ; str. 305-318 |
Glavni autor: | Buljubašić-Kuzmanović, Vesna (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Odgojne znanosti |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: