Studentska prosudba učinkovitosti integrativnog učenja

Sažetak: Proteklih smo godina mogli primijetiti eksploziju zanimanja za metode učenja grupiranih pod nazivom aktivno učenje i nastava usmjerena prema učeniku/studentu, u čijem su središtu aktivna uporaba teorijskoga znanja i individualno učenje. Međutim, u obrazovnoj je praksi i dalje prisutno mnogo...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000737762
Matična publikacija: Odgojne znanosti
9 (2007), 2(14) ; str. 305-318
Glavni autor: Buljubašić-Kuzmanović, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Odgojne znanosti

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Odgojne znanosti