Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća Republike Hrvatske

Sažetak: Svrha ovoga rada jest dokazati kako pojavom interneta, ali i drugih oblika alternativnog pristupa globalnome tržištu, izvoz više nije privilegija samo „velikih“, već je šansa i za mala i srednja poduzeća. Na čemu se, zapravo, zasnivaju očekivanja da upravo mala i srednja poduzeća stvore kon...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000733494/Details
Matična publikacija: Ekonomski pregled
60 (2009), 5/6 ; str. 290-311
Glavni autor: Škrtić, Marica (-)
Ostali autori: Mikić, Mihaela (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Ekonomski pregled
LEADER 02234caa a2200313 ir4500
001 NSK01000733494
003 HR-ZaNSK
005 20120322115847.0
007 ta
008 100415s2009 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)736115 
035 |a (HR-ZaNSK)000733494 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 334  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Škrtić, Marica 
245 1 0 |a Internacionalizacija malih i srednjih poduzeća Republike Hrvatske /  |c Marica Škrtić, Mihaela Mikić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 11 jed 
504 |a Summary 
520 8 |a Sažetak: Svrha ovoga rada jest dokazati kako pojavom interneta, ali i drugih oblika alternativnog pristupa globalnome tržištu, izvoz više nije privilegija samo „velikih“, već je šansa i za mala i srednja poduzeća. Na čemu se, zapravo, zasnivaju očekivanja da upravo mala i srednja poduzeća stvore konkurentnost svojih proizvoda ili usluga koja će omogućiti jačanje izvozne orijentiranosti? Očekivanja su ponajprije zasnovana na primjeni strategije pristupa suvremenome potrošaču koji očekuje individualni pristup, inovativni proizvod, originalnost usluge, ali i mogućih novih strategija pristupa globalnome tržištu. U tom se smislu polazi od hipoteze da je za mala i srednja poduzeća, pored interneta, strategija pronalaženja poslovnih partnera u susjednim zemljama još uvijek najlakši, najčešći i najjeftiniji način internacionalizacije. Primarnim i sekundarnim izvorima podataka koristilo se radi potvrde ili osporavanja navedene hipoteze. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom slučajnoga uzorka u okviru 500 malih i 500 srednjih poduzeća Republike Hrvatske, a od sekundarnih se izvora koristilo podacima FINE, Hrvatske gospodarske komore i Državnoga zavoda za statistiku. 
653 0 |a Malo poduzetništvo  |a Srednje poduzetništvo 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Mikić, Mihaela 
773 0 |t Ekonomski pregled  |x 0424-7558  |g 60 (2009), 5/6 ; str. 290-311  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013442 
981 |b B01/09  |p CRO 
998 |a ivao100415  |c zvdo120322 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/ekonomski-pregled  |y Ekonomski pregled