Uloga vjeronauka u njegovanju zavičajne baštine prema HNOS-u
Sažetak: Polazeći od odgojne uloge suvremene škole, autorica argumentira ulogu vjeronauka u njegovanju zavičajne, osobito kulturne i vjerske baštine, te njegovu važnost u poznavanju vlastitih duhovnih, povijesnih i kulturnih korijena. U središnjem dijelu podastire kataloške teme iz vjeronauka za osn...
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000730100/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Obnovljeni život 63 (2008), 1 ; str. 83-96 |
Glavni autor: | Garmaz, Jadranka (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Obnovljeni život |
LEADER | 02323caa a2200313 ir4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000730100 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20111214110159.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100312s2008 ci ||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)732711 | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000730100 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
080 | |a 37 |2 MRF 1998. | ||
080 | |a 26/27 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Garmaz, Jadranka | |
245 | 1 | 0 | |a Uloga vjeronauka u njegovanju zavičajne baštine prema HNOS-u / |c Jadranka Garmaz. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografske bilješke uz tekst | ||
504 | |a Summary | ||
520 | 8 | |a Sažetak: Polazeći od odgojne uloge suvremene škole, autorica argumentira ulogu vjeronauka u njegovanju zavičajne, osobito kulturne i vjerske baštine, te njegovu važnost u poznavanju vlastitih duhovnih, povijesnih i kulturnih korijena. U središnjem dijelu podastire kataloške teme iz vjeronauka za osnovnu školu koje osobito obiluju navedenim sadržajima. U trećem, završnom dijelu, autorica predlaže neke metodičke pristupe i metode koje su osobito prikladne za rad sa sadržajima zavičajne baštine u vjeronauku. Glavni rezultati upućuju na nemjerljivu ulogu vjeronauka u upoznavanju i očuvanju zavičajne, osobito kulturne i vjerske baštine našega naroda, te na njegovu integracijsku ulogu u pitanjima vjere i kulture. Na putu ukupna humaniziranja čovjeka i osposobljavanja za oblikovanje vlastita života i temeljnih općeljudskih vrijednosti u svjetlu kršćanske vjere i na temeljima kulturnopovijesne i duhovne baštine našega naroda, vjeronauk omogućuje da učenik izgradi svoj i očuva nacionalni identitet. U školskom je kurikulumu neprocjenjiva vrijednost vjeronauka u ostvarenju odgojnih i socijalizirajućih ciljeva suvremene škole, a njegova obrazovna postignuća unutar kojih se nalaze i sadržaji zavičajne baštine su pripomoć i garancija očuvanja svekolikoga kulturnopovijesnog i vjerskog identiteta našega naroda | |
653 | |a Vjeronauk |a Kulturna baština |a Odgoj |a HNOS | ||
653 | 5 | |a Hrvatska | |
773 | 0 | |t Obnovljeni život |x 0351-3947 |g 63 (2008), 1 ; str. 83-96 |w nsk.(HR-ZaNSK)000004801 | |
981 | |b B20/08 |p CRO | ||
998 | |a boko100312 |c agno111214 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/obnovljeni-zivot |y Obnovljeni život |