Uloga vjeronauka u njegovanju zavičajne baštine prema HNOS-u

Sažetak: Polazeći od odgojne uloge suvremene škole, autorica argumentira ulogu vjeronauka u njegovanju zavičajne, osobito kulturne i vjerske baštine, te njegovu važnost u poznavanju vlastitih duhovnih, povijesnih i kulturnih korijena. U središnjem dijelu podastire kataloške teme iz vjeronauka za osn...

Full description

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000730100/Details
Matična publikacija: Obnovljeni život
63 (2008), 1 ; str. 83-96
Glavni autor: Garmaz, Jadranka (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Obnovljeni život
LEADER 02323caa a2200313 ir4500
001 NSK01000730100
003 HR-ZaNSK
005 20111214110159.0
007 ta
008 100312s2008 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)732711 
035 |a (HR-ZaNSK)000730100 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 37  |2 MRF 1998. 
080 |a 26/27  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Garmaz, Jadranka 
245 1 0 |a Uloga vjeronauka u njegovanju zavičajne baštine prema HNOS-u /  |c Jadranka Garmaz. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst 
504 |a Summary 
520 8 |a Sažetak: Polazeći od odgojne uloge suvremene škole, autorica argumentira ulogu vjeronauka u njegovanju zavičajne, osobito kulturne i vjerske baštine, te njegovu važnost u poznavanju vlastitih duhovnih, povijesnih i kulturnih korijena. U središnjem dijelu podastire kataloške teme iz vjeronauka za osnovnu školu koje osobito obiluju navedenim sadržajima. U trećem, završnom dijelu, autorica predlaže neke metodičke pristupe i metode koje su osobito prikladne za rad sa sadržajima zavičajne baštine u vjeronauku. Glavni rezultati upućuju na nemjerljivu ulogu vjeronauka u upoznavanju i očuvanju zavičajne, osobito kulturne i vjerske baštine našega naroda, te na njegovu integracijsku ulogu u pitanjima vjere i kulture. Na putu ukupna humaniziranja čovjeka i osposobljavanja za oblikovanje vlastita života i temeljnih općeljudskih vrijednosti u svjetlu kršćanske vjere i na temeljima kulturnopovijesne i duhovne baštine našega naroda, vjeronauk omogućuje da učenik izgradi svoj i očuva nacionalni identitet. U školskom je kurikulumu neprocjenjiva vrijednost vjeronauka u ostvarenju odgojnih i socijalizirajućih ciljeva suvremene škole, a njegova obrazovna postignuća unutar kojih se nalaze i sadržaji zavičajne baštine su pripomoć i garancija očuvanja svekolikoga kulturnopovijesnog i vjerskog identiteta našega naroda 
653 |a Vjeronauk  |a Kulturna baština  |a Odgoj  |a HNOS 
653 5 |a Hrvatska 
773 0 |t Obnovljeni život  |x 0351-3947  |g 63 (2008), 1 ; str. 83-96  |w nsk.(HR-ZaNSK)000004801 
981 |b B20/08  |p CRO 
998 |a boko100312  |c agno111214 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/obnovljeni-zivot  |y Obnovljeni život