Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini

Permalink: http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000719295/Similar
Matična publikacija: Informatologia (Zagreb)
41 (2008), 1 ; str. 16-22
Glavni autor: Markić, Brano (-)
Ostali autori: Kukić, Slavo (-), Tomić, Dražena
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Markić, B., Kukić, S., & Tomić, D. (2008). Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini: Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini. Informatologia (Zagreb), p. 1.

Chicago stil citiranja

Markić, Brano, Slavo Kukić, and Dražena Tomić. "Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini: Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini." 2008: 1.

MLA stil citiranja

Markić, Brano, Slavo Kukić, and Dražena Tomić. "Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini: Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini." 2008: 1.