Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini
Permalink: | http://skupnikatalog.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000719295/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Informatologia (Zagreb) 41 (2008), 1 ; str. 16-22 |
Glavni autor: | Markić, Brano (-) |
Ostali autori: | Kukić, Slavo (-), Tomić, Dražena |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Markić, B., Kukić, S., & Tomić, D. (2008). Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini: Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini. Informatologia (Zagreb), p. 1.
Chicago stil citiranjaMarkić, Brano, Slavo Kukić, and Dražena Tomić. "Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini: Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini." 2008: 1.
MLA stil citiranjaMarkić, Brano, Slavo Kukić, and Dražena Tomić. "Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini: Marketing informacijski sustavi za otkrivanje preferencija potrošača u procesu donošenja odluka o kupovini." 2008: 1.